Vyhledávání
Jak udělat z náhodného klienta stálého zákazníka
Carl Sewell, Paul B. Brown -
-skladkud*-skladkvet
Skladem cena: 75 Kč
Marketing podle cílových skupin
Jochen Kalka, Florian Allgayer
Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme.
Skladem cena: 200 Kč
Marketing Základy marketingu 2
Učebnice studenta 2 Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zárov ...
Skladem cena: 120 Kč
Medonosný marketing přitáhněte zákazníky
Vladimír Kuchař
Návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu.
Skladem cena: 80 Kč
Moderní management znalostí (Principy, procesy, příklady dobré praxe)
Růžena Petříková a kolektiv
Skladem cena: 250 Kč
Neandrtálci v práci, aneb, Jak se nezbláznit z lidí na pracovišti
Bernstein, Albert J Rozen, Sydney Craft
Skladem cena: 80 Kč
Alder Harry
-skladkud-NLP, neboli neurolingvistické programování, mění způsob, jak manažeři komunikují a pracují. Je popisováno jako ,,umění a věda o osobním vyni ...
Skladem cena: 80 Kč