Vyhledávání
Kniha Design výrobků Hledání inspirace názorně přesvědčuje: zpochybňováním konvencí („Proč se něco dělá tak, jak se dělá? Jak to lze udělat snadněji, lépe?“), využíváním rozličných zkušeností, posouváním kontextu či napodobováním praxe jiných oborů lze iniciovat nápad, který bude vhodný pro daného klienta, cílové publikum či kulturu. Na inspirativních fotografiích a okolnostech vzniku daného designu poznáte pestrou škálu výrobků a výzkumných metod od nejúspěšnějších designérů a umělců z celého světa. Naučte se vynalézat a důmyslněji uvažovat s touto knihou! Probíraná témata: Brainstorming * Vizualizace * Simulace * Změna funkce * Uživatelská vylepšení * Výzkum uživatele * Příběhy a naslouchání * Improvizace * Inspirační koláž * Výstřižkové album * Skicák a zápisník * Fotodiář *Netříděné informace * Pochopení problému * Účel výrobku * Analogie * Primární a sekundární výzkum * Mapování cílových skupin * Mentální závaží * Netradiční myšlení * Doslovné a laterální * Experimentování * Inovace *Řeč výrobku * Profilování * Témata * Zkušenosti * Zdravý rozum * Komunikace * Hra * Empatie * Estetika * Přidaná hodnota * Pohlaví výrobku * Vizuální šum * Kulturní a historické vlivy * Vnímání značky * Ekologické ohledy
Běžná cena | 469 Kč |
Naše cena | 422 Kč |
není skladem | |
Počet stran | 0 |
Stav | nová kniha |
Nakladatel | Computer Press |