Knihkupectví - antikvariát M.Bartunek

www.knihy-turnov.cz facebook

Vyhledávání

Nové knihy
Antikvariát

ANTIKVARIÁT-KNIHKUPECTVÍ ul.5.května 704, OTEVŔENO - Po.-Pá.---9.00-16.00. přestávka 12.00-13.00. tel:739006397.
[e-shop] Knihkupectví
hlavní obrázek
obrázek 0  

DESIGNOVÉ MYŠLENÍ

Ambrose

V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity. Probíraná témata: Design jako proces • Zadání • Rešerše • Vymýšlení nápadů • Tvorba prototypů • Výběr řešení • Realizace • Zpětná vazba • Cílové skupiny • Nalezení stimulátorů • Zapojení publika • Umělecké žánry • Designérské styly • Způsoby uvažování • Inspirace a odkazy • Brainstorming • Hodnota • Skicování • Prezentace nápadů • Vylepšování • Myšlení v obrazech • Myšlení ve znacích • Myšlení ve slovech • Myšlení v tvarech • Myšlení v proporcích • Myšlení v barvách • Přejímání • Personifikace • Humor • Vizuální metafora • Modifikace • Písmo • Výraz • Formát • Materiály • Dokončovací techniky • Média • Měřítko • Řady a kontinuita O autorech: Gevin Ambrose je grafický designér s klienty z oblasti umění, designu a reklamy, autor či spoluautor řady knih o brandingu, designu publikací a obalů. Paul Harris, absolvent London College of Printing, je autorem a redaktorem na volné noze. Píše do britských i amerických designérských časopisů, mj. Dazed & Confused, a je spoluautorem knih o obalovém designu a základech designu.

Běžná cena 499 Kč
Naše cena 449 Kč
není skladem
 
Počet stran 0
Stav nová kniha
Nakladatel Computer Press
KNIŽNÍ ČTVRTEK podzim 2022
LILIPUTIN 359 Kč
Němec Jan přidat do košíku
NA DIVOKÉM VENKOVĚ 223 Kč
Grestenbergerová Eva přidat do košíku
PŘIJÍT ZA SVÍTÁNÍ 359 Kč
Cílek Václav přidat do košíku
ŠELMA 448 Kč
Šmehlík František přidat do košíku