Vyhledávání
Učebnice studenta 2 Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému...
Naše cena | 120 Kč |
Skladem | |
Počet stran | 0 |
ISBN | Marek Moudrý |
LILIPUTIN | 359 Kč |
Němec Jan | |
NA DIVOKÉM VENKOVĚ | 223 Kč |
Grestenbergerová Eva | |
PŘIJÍT ZA SVÍTÁNÍ | 359 Kč |
Cílek Václav | |
ŠELMA | 448 Kč |
Šmehlík František |