Vyhledávání
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Běžná cena | 699 Kč |
Naše cena | 629 Kč |
není skladem | |
Stav | nová kniha |
Nakladatel | Svojtka |
LILIPUTIN | 359 Kč |
Němec Jan | |
NA DIVOKÉM VENKOVĚ | 223 Kč |
Grestenbergerová Eva | |
PŘIJÍT ZA SVÍTÁNÍ | 359 Kč |
Cílek Václav | |
ŠELMA | 448 Kč |
Šmehlík František |